Innowacje mają sens tylko wtedy, gdy stają się wdrożeniem – to idea przewodnia Konkursu NIL IN promującego osoby i placówki zdrowia wdrażające innowacje technologiczne lub organizacyjne, które realnie poprawiają jakość, efektywność lub bezpieczeństwo opieki nad pacjentem.
Uroczysta gala finałowa III edycji odbyła się 18 listopada 2025 r. w Muzeum Historii Polski w Warszawie.
Nasza placówka zgłosiła do konkursu innowację w postaci Wirtualnej Rejestratorki Call Center AI. Celem projektu była automatyzacja procesu rejestracji, poprawa dostępności i odciążenie Call Center oraz Stanowisk Rejestracyjnych Zespołu Poradni Specjalistycznych CSK UM w Łodzi.
Rozwiązanie zaproponowane przez Szpital znalazło się wśród 10 finalistów kategorii: opieka ambulatoryjna. Dyplom w imieniu Szpitala odebrał inż. Michał Pujdak, który jest liderem wdrożenia innowacji.
Źródło zdjęcia z Galii: https://blog.osoz.pl/oto-najlepsze-innowacje-w-opiece-zdrowotnej-2025


