Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
- kompleksowe przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej,
- przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań,
- elektroniczna rejestracja i archiwizacja dokumentów dotyczących postępowań do 130 000 zł,
- wsparcie pracowników Sekcji Zamówień Publicznych w bieżących pracach i zadaniach.
Wymagania:
- znajomość obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
- skrupulatność, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie, łatwość formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie,
- mile widziane doświadczenie i wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych).
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV do dnia 28.02.2025 r., na adres mailowy: k.miskiewicz@csk.umed.pl; a.dominczyk@csk.umed.pl”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.