Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych jak i na podstawie wewnętrznego regulaminu,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej,
- przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań
Wymagania
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych,
- znajomość obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
- mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku od strony zamawiającego;
- skrupulatność, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czas
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV na adres mailowy: k.miskiewicz@csk.umed.pl; a.dominczyk@csk.umed.pl”