Dyrekcja Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi zatrudni na stanowisko KIEROWNIKA SEKCJI INWESTYCJI.
Zgłoszenia prosimy o przesyłanie drogą elektroniczną na adres e-mail: krzysztof.wozniak@csk.umed.pl
ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA SEKCJI INWESTYCJI
- Zarządzanie strukturą Sekcji Inwestycji CSK UM w Łodzi.
- Nadzór nad całym procesem planowania inwestycji i remontów, przygotowania inwestycji
i remontów, nadzoru nad inwestycjami i remontami, rozliczeniem inwestycji i remontów. - Współpraca z Działem Zamówień Publicznym CSK UM w Łodzi w zakresie przygotowania i przeprowadzania procedur przetargowych dotyczących zamówień na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na realizację robót budowlanych oraz innych opracowań.
- Dbałość o kompletność przekazywanej do Działu i posiadanej dokumentacji projektowej.
- Organizacja robót, kontrola kosztów remontów i inwestycji.
- Współpraca z wykonawcami poszczególnych zadań inwestycyjnych.
- Analiza przebiegu realizacji prac w oparciu o zapisy kontraktowe i umowne.
- Kontrolowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontów pod kątem powierzonych wykonawcom obowiązków, warunków BHP i ochrony p.poż., ochrony środowiska oraz przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów.
- Weryfikacja w trakcie realizacji inwestycji i remontów jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i urządzeń pod kątem ich zgodności z deklarowanymi własnościami, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
- Uczestniczenie w czynnościach odbiorowych poszczególnych robót budowlanych.
- Nadzór nad dokumentacją wykonawczą, odbiorową i powykonawczą.
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi CSK UM w Łodzi w zakresie planowania, przygotowania i realizacji remontów i inwestycji.
- Nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych zarządzanych przez CSK UM w Łodzi.
- Zgłaszanie uprzednio zweryfikowanych usterek oraz nadzór i potwierdzanie ich usunięcia na zrealizowanych inwestycjach w okresie trwania gwarancji.
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub sanitarnej.
- Doświadczenie w prowadzeniu inwestycji dofinansowanych z środków publicznych wraz z ich rozliczeniem – min. dwa lata.
- Obsługa programów MS Word, MS Excel, Norma PRO, AutoCAD
- Zdolności organizacyjne, samodzielność w pracy, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

